hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
Girls, when BREAK OFF
Girls kalau da putus, sure frusted menonggeng. nangis keluar air mata darah. kenapa ea? kenapa balik-balik girls yang sakit. yang rasa benda tu. okey fine lah, lelaki pun ade.. tapi susah ah nak dapat tengok. banyak jadi pada perempuan. actually, kenapa kita kene nangis if da break? boleh jadi kawan kan? boleh rapat. boleh contact. adakah apabila da mention perkataan BREAK, maka segala-galanya terputus? korang still bole love each other. yaaa..  mungkin dia bukan milik kau lagi. tak tahu macam mana nak describe. aku pun pernah rasa benda tu. kenapa kena nangis bagai. bila dia putus dengan kau, means die dah buang kau. so, kenapa nak kena sayang orang yang tak hargai kita. actually, aku pandai cakap orang, padahal aku tak rela bila break off. aku just pelik kenapa girls macam aku takboleh survive without si dia. life must go on. bila single, kau free. dengan sapa-sapa je kau boleh kawan. hewhew. tapi aku, aku akan sentiasa jaga relay aku sebaik mungkin :)