hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
MY BABY, nikon
okeyy. first of alllllssssss.. SELAMAT HARI RAYA.
ehem ehem. Assalamualaikum. oke. best day. tak best sangat kot raya ni. yang best just raya kedua annivesary aku yang ke 7bulan je. tapi time tu die merajuk. hehe. ashieee! 

okee. nak story ni baby saya.


mane pegi saya dan die. orang nak pinjam? saya ushar dari jauh. tengok kot'2 die ape'2 kan baby saya. haha
ini umi ayah yang beli. okayy, ianya sangat simple. tak kecik, tak besar. selesa lahh bawak kemana2.  
okey, nak jadi photographer. umi selalu cakap *boleh jamin mase depan ke dik? hmm. no answer for that question. tapi saya sangat berminat. paklang always support me. kami share hobi yang same. and maklang ajar aku edit'2 gambar. patut pun mak lang dan pak lang ditakdirkan bersama. mereka saling berkongsi hobi yang sama. kalau aku dengan Bie. sangat berlainan. tapi kitorang still respect hobi masing'2 even tak minat. hekhek. hope one day i will success in my life.




|