hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
I Heart You!
Bie, kemana kau? Missin you lahh galah! sayang kau sesangat tau. nak kau jee selalu.
24-7 with me. hari-hari nak hadap muke putih kau jee keje aku. kau kan boipereng dalam hati aku.
wehh wehh wehh, text aku ye panjang.. aku miss kau gilak babeh ar. selalu keje part-time kau mesej aku, but why not now??
oke, faham.. takde creadit letewww.. sokey, aku memang memahami. eceh! *Menyampah!

31/12/2011.. Hari gile lahh..
meet kau di kampung halaman ku.. aku dengan seluar tido pink, dengan baju pink datang hadap kau di bawah sinaran matahari yang hampir terbenam tu. sebab taktau kau nak datang lahh aku pakai begituan.. yelaa, tetibe jee kau text aku cakap: ''ayg, keluar lahh, bie kat luar ni.'' dengan pantas nyee aku terus keluar after bace mesej kau. nak make sure betul ke tak ni..
atoto, bunguksss kau kate aku tak mandi lagi. merah buah pipi aku dengar ayat celupar kau tu.. :p hikhok!
dah kate duduk rumah, memang lahh aku pakai begitu.. *Sempoi kan?! Bhahaha! Afe-afe fung, hati ku begitu gumbira kau sanggup redah Pengkalan Balak.
bebeh, aku tunggu kau contact aku like always-always tau. *Speaking Merapu Jap. Al-maklum laahh, time PMR hari tu English just dapat A bukan A+.. wahhh!!
Cuiyy! mase tenung muke kau tu, rase macam Wahhh! Diawang-awangan gitu.. Suddenly kau rampas handphone aku. nak bace mesej leteww.. hati aku dup dap dup dap.. bile pikir kan inbox aku ade name kau jee, detakan jantung ku back to normal.. hiew hiew !
kau bawak lari hp aku, then then aku kejar kau like orang mati laki... kau gelak jee tengok aksi-aksi tak siuman aku tu kan kan?! Nakal kau! AFEFUNTAKLE!


Oke, this post end here.
akhir kate, KAU HEBAT LAHH BIE!!!

|