hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
ILOVEYOU, SAYANG
Asslamualaikum peeps, dengar tak lagu blog aku ni. dengar kan? hee lagu ni dipilih ade sebab nyeee, bermule birthday aku 1.july hari tu. aku mintak Azam nyanyi kan aku. then on call, die nyanyi kan lagu ni. fine sumpah terharu! sangat weh! nak melalak aku time tu. lagu tu memberi sejuta makna dalam hidup aku. aku dengar, hayati, and nasib sempat record. hee. if rindu, aku dengar suare kau yg garau tu bie. hari-hari aku rindu kau bie. setiap mase ade wajah kau dalam fikiran aku. hey! aku terharu dengar cerita pasal mimpi kau tu. kau mimpi aku sampai nangis-2 ye? alaa kesiann. jangan risau. aku tak macam tu. aku hope kau pun da berubah sayang. ingat janji-2 kau tu ye. even macam mane sekali pun, aku akan tetap bagi peluang dekat kau. manusia harus diberi peluang kan.? hargai peluang yang aku bagi tu tau yang. hee. aku bahagia bile ade kau dengan aku. bahagie sangat weh! kalau boleh, setiap mase nak dengan kau. tapi ape boleh buat, kite ade life masing-2 right. aku bagi privacy untuk kau. tapi kau jangan macam-2 tau. jangan sampai aku keje kan kau. lalala~ kau pernah kate kan tak nak tengok aku nangis. kan? kan? hope kau selalu rindu aku macam aku selalu rindu kau.

p/s: sory sentimental sikit post kali ni, i need him right now :( thanks

|