hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
hey, Assalamualaikum my mucok-2 sekalian ..
sehat tak ? hey guys., nak share something nyh .. oke, aku terbace status member dekat Facebook.
isunyer menegur pasal Aurat.
first of all, harap maaf semua kalau ade yang tersinggung..
ramai yg update status berbunyik:
*setakat pakai tudung, tapi tayang lengan buat ape?
*harap pakai tudung, tapi jeans ketat nak buat ape?
*harap menutup aurat, tapi perangai teruk buat ape?

oke babes, seriously, aku terase.. i know i'm not perfect as u know. but i'll try to be a BETTER person. Not Perfect.
aku sedar, aku bertudung tapi lengan baju aku sampai siku saje, aku mang pakai baju lengan sampai siku. umi pon tahu style aku mcm toh. yang tak berkenan about my style, i'm sorry. this is me.. tapi insya Allah.. kalau kawan-kawan semua same-same doa kan yang terbaik untuk aku, insya Allah aku akan tukar imej. (Slow-slow) Amin~ and i try hardly to change all my bad attitude,. aku tanak bawak bad attitude aku smpai ke Akhirat. Takut Sehh!
i want make my parents, teacher and my Arwah Atuk proud of me! :)



|