hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
Indah Se-sangat !
Oke First2 .. Assalamualaikum for all muslim who are visited my bloggie..
and salam sejahtera for non-muslim (kalau ade) Hihi !
semalam , takde mood nak online sebenarnyee tapi bosan tahap cipan punyee pasal , online jelee .. dapat banyak friend request .. aku pon approve jelee , tengah-tengah approve terbace nama Afifah Zahra .. tapi tak perasan si dia ! dalam hati aku cakap : ade jugak minah-minah hotstuff yang nak add aku ! oke , abaikan Friend Request ! click Notifications , Nur Munirah Post something dekat wall aku .. then aku click to view , she said :
 
Diniey sayangggg ! ada orang rindu kau doe , Afifah Zahra nia ? :D
Dia kata dia tengah cari kau . Huh ! suka letueww :D


dalam hati aku , Ehh nyh hotstuff yang add aku toh , rendu aku ? kenal ke ? then aku click name toh aku tenung gambar dea , tak puas ! aku bukak Album dea , skodeng punye skodeng .. Oh My God !! sahabat aku .. puas aku caik dea time me-mule aku buat facebook sebab phone number dea dha takde after aku change new phone number , tak sangka ! kuasa Allah ! after 6 tahun berpisah dengan dea , aku jumpe dea balek ! Cun siot !!

sayang , Insya Allah , if ade masa kite meet oke . rindu kao doe !!
Sumpah tak tipu ! Hihi



Si Cantek Molek -----> Afifah Zahra




|