hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
=,=
assalamualaikum honey-bee, princess2, handsome-boy and semua .. oke , aku dalam proses kumpul duet .. # what for ? shopping ler .. aku nak beli macam-macam ..
*Jeans
*Watch
*Shirt
*Shoes
*Bag
*Shawl
banyak kan .. aku malas nak pakai duet parents sebab ... tah lahh .. memang tak suke .. sebab kalau guna duet sendiri , aku akan jage elok elok barang aku .. macam Nokia C3 aku , HAHA ! aku jage baek punya .. handphone lame , aku maen campak jea .. HAHA ..
aku suke pakai bende yang aku suke pakai .. even kengkadang orang akan pandang # eee.. pelik jee dea nyh tapi .. pedulik ape aku .. MyLifeMyRule ! Haha! T E R B A E K ! aku pemalu , tak suke orang pandang-pandang rase mcm Ruse Masok Kampong tapi kalau asek ikut jee malu aku tohh , alamatnye aku tak enjoy ar dengan hidop aku .. Am I Right >.<
bytheway .,  aku nak Kurus !! Tolong !! aku dha Gendud .. aku pon tak sedar .. aku start perasan aku dha gemok sebab member panggil aku ''Dinot Gendud'' , dulu mereka panggil aku ''Kechik'' ..haiii .. betapa aku ingin kan body aku yang dulu :'( btw, MiloAis and Chocolate tidak dapat disingkirkan dalam jasad aku .. LoveIt =.=


|