hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz

aku nak nangis , nak jerit sekuad-kuad yang mungkin .. biar satu dunia dengar , tahu and faham ape yang aku tengah rase skang.. aku Hypocrite !! konon kuad ! bajet depan kawan-kawan aku .. Eh , Diniey tak heran lha pasal dea !! tapi hati takbole menipu guys .. Hati makin terluka if aku mula hypocrite .. makin ak bohong kawan-kawan , makin sakit hati aku .. makin calar-balar !! aku sayang dea ! sangat-sangat .. mereka semua taktahu .. sebab aku selalu hypocrite depan diorang .. kalau diorg tahu pon, diorg takkan faham ,, sume akan cakap # sabar lha Diniey, buad bodo jea .. kao kan kuad ! girang ! kate kaki dajjal ..
korang , lao tanpe dea, aku tak pernah trying nak buad dajjal kt sekolah doe .. if aku tak kenal dea, aku tk pernah belajar serong class semate-mate nak jumpe dea doe ..Faham aku please .. tadi kat sekolah , teman emey date ngn amniey .. dea ade skali, aku cube kawal diri.. tahan air mate .. dlm hati sakit cause dea nganjing-nganjing depan aku.. huuhhh ! tadi makan kt Satay Kajang ! lagi merah-merah mate , cause mase birthday aku 1.July, malam toh dea call aku , nyanyi ramai-ramai dengan geng dea lagu HappyBirthday.. Then, aku tanye kat mane toh ? asal riuh semacam .. huru-hare jea .. dea kate , nga makan kat Satay Kajang .. hmm
aku tanak gado-gado! new gf dea mmber baek aku .. sayang sgt kat pompuan toh .. thats why aku rela kan pasangan toh .. aku ikhlas kan hati .. and one more thing, aku takdapat nak syg ex aku toh cause of my parents.. so, aku hope dea dapat yang better dari aku ..
and now , i try to find my new love story .. so that i can forget him and stop love him. he is not mine anymore !
:'(

|