hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
selsema .. ==' sebab awak !!
HAPPY BIRTHDAY pakcek ..!! wahh ., dha besar kao an .. hakhak ..
best best gayot ngn kao smlm ... dari kul 12 sampai kul 3 pagi .. wahh .., mentang-mentang free call ea ?! rajin kao call aku .. hakhak ..! miss kao ! >.<
kao sweet jea smlm .. asek buad aku gelak jea .. ! aku pon asek buad kao gelak .. betol tak betol tak ?
harus lha erk .. kate bithday kao .. takkan nak buad kao nanges .. kao tak bagi aku tido cause kao nak dengar suara aku bagai ... dha kul 3 lebih baru kao baek hati izinkan aku tido .. pagi tadi bangun bangun jea ., hidong aku start buad hal .. selsema daaa~ sbb tak cukop tido .. hidong aku if tak cukop tido mang slalu degil , selsema jea !! ape-ape pon ., aku happy smlm ..
ehh ehh ., patot kao yg happy ., cause birthday kao .. nyh aku lak yg OVER rite ..? heee~
yelhaaa ., ape kao rase .. itu lha yg aku rase kan wak kan ?

oke lha .. to all my dear : itu saje yg dapat ku kongsi kan .. yg selebih nyer biarlha menjadi secret kitowg .. jgn lhaa nanges-nanges ... nnt tak comel lha yunk .. nnt if ade story ., sure aku mory lagi .. tata .. muahhh !!!

|