hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
love kao orangg !!! muach muach !
sawatikap guys !!masok pintu keluar JANGAN ikot tingkap !
semalam kan3 .. best doeh neok member2 aku nyh .. spent time ngn dyowg .. happy gile aku ..
semalam balek skola , BORINNGGG ! so mereka2 lepak umah aku .. then then lepak dari pukol baper tahh sampai pukol 3 .. layan hindustan kat chanel Zee .. then , perot dahh lapar .. Tasya and Miela bole bukak fridge aku and keluar kan cheese sausage aku .. then , panas kan minyak , dengan selamber nyer diowg g goreng bende toh ... HAHA .. malu nyer aku buad TETAMU macam toh .. tetamu lha sangat ! lepas puas mencekik dyowg balek jap pegi mandi + salin baju pelbagai. dalam pukol 5 toh diowg datangg balek ..  kitowg decide pegi jogging together .. how nice day !! kaki miela asek TERPELE'OT (bahase kmpg ea!) jerk .. yelah ... mane tak nyer ., orang pegi jogging pakai sport shoes , dea pakai kasut Roxy yang tapak besao toh .. ha ! amek kao .. then , if ade mase nanti , kitowg plan nak pegi karoke pulakk .. best2 .. waiting fer that moment ..
miela , scha . ariey >> love korang lol >__<

p/s : actually story nyh sajer aku nak mory cause fer me , ianya moment yang paling best . just wanna share with u alls.. <3 and lagi satu ade story tao bout ex couple aku semalam time balek sekolah.. malas arh nak share , kang ade orang toh read ,, naek HANGIN pulakk .. pastoh mencipap2 kat blog dea .. daaaaa...

|