hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
terima kaseh untuk hari ini ..

KAWAN  , terima kaseh untuk hari ini ..
terima kaseh kepada Fitri Syamier cause potongkan kayu aku ,
terima kaseh dekat Ahmad Muhaimin cause sanggup ketepikan kerja kayu kao , semata-mate nk buad kan kerja kayu aku ..
terima kaseh jugakk Min cause rosakk kan kerja kayu aku .. :p sokeyy kawan ..
terima kaseh dekat Zaiasrizad cause still keep in touch dengan aku , sejak balek dari Tioman sampai sekarang tak pena forget aku .. walaupon time dekat Tioman masing masing tak pernah kenal each other ..
terima kaseh kepada semua yang memuji-muji aku hari ini ..
terima kaseh dekat Amirul Hatta ..
terima kseh dekat Ewan Saadom sebab never neglect aku.
terima kaseh dekat Alia Naufal sebab buad aku gelak. ( maen kejar kejar dalam kelas ) 


akhir kate TERIMA KASEH KAWAN KAWAN!!

|