hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
HappyNewYear nyott !!


happy new year tuk nyott2 aku yg tersayang and tercinta !! pew azam kowg ea ??
azam aku , tawon 2011 nyh aku maw lupe kan sume2 kngn2 sial aku tyme 2010 .. hope next year aku cemerlang dalam akedemik !!
semalam kan3 kowg , aku and family lepak2 kd melaka ... saje sambut tahun baru ... pergh !! bnyk dohh mat2 rempit bwk cikaro dyowg !! naek rxz bhai !! sweet tp manyak langsi !!
gedix2 jerk semua tohh .. haha !! ckp jerk lha aku jealous kn ?? ngeee :p
pastoh kn3 , tetibe aku nampak awek nyh , ayu syoott !! tergoda mat2 yg neox dea ... aku pandang jerk awk toh cos rase len macam ... aku tenong punya tenong punya tenong !! awwww !! jantina lha bhai ! taw x jantina tohh ape ??!! jantan + betina ... mak nyah lha nyoot !! hahaha !! mumy aku pun kate muka 'jantina' tohh sweet .. hehe ...
oke lha ... sampai sini dulu post aku ... manyak busy maaa ....
dadaaa ... muah2 !!

|