hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan










blogskinby:SchaaAlHassan
editby:Muhd Faiz
aliah OH aliah .. !!
hari ny aku bosan sanad ..!! tetibe aliah mcj aku ckp ...

aliah : Dini ., aku dha nak sampai umah kaw ..!!
dini : Oke2 ..

then ., ktowg pun lepak2 ..!! makan2 kd umah aku ...
atas meja aku ade bku2 math taw ., tetibe aliah ambik sume buke tuh then ajak aku pergi ruang tamu tuk study ..
* dlm aty aku : ha ?? study ?? buwink...!!!
aku pun dgn terpakse nyer gi lha ikot dea study ..
dea pny lha beriye2 ajar aku math ..
aku plak nak x nak jerk dgr ..!! haha .. (suwy hun-)
aku  pun  mcm2 lha bercerite kad dea spya dea syok bercerite ngn aku agar tak lha aku mghadap buku math toh ..
pas dha story-mory pelbagai ., dea smbg alek ajar aku math ...
dari kul 10 a.m - 4.30 p.m blajar jerk ngn dea ( smbl bergosip ckit2)..!!!
adui ..!! pecah pale aku bhai ..!!
btw ., thanx cos lpak nan aku doe .. hepi sanad walaupuuunnn .... :D

|